Nákupčí | MP Krásno

Nákupčí

Baví Vás komunikace s lidmi? Jste pozitivně naladěný člověk se smyslem pro detail a dotahování? Máte aktivní a pozitivní přístup k řešení problémů?

Tak to společnost MP Krásno, a.s., se sídlem ve Valašském Meziříčí, která v současné době patří do pětice největších tuzemských výrobců masa a uzenin, hledáme právě Tebe!

 

Požadujeme:

  • dokončené SŠ nebo VŠ studium se zaměřením na technologii potravin nebo potravinářství
  • znalost obchodu a logistiky potravin
  • orientace v tržním prostředí v oboru zpracování masa výhodou
  • znalost trhu masa v ČR i v zahraničí výhodou
  • komunikační a vyjednávací schopnosti
  • výborná znalost AJ slovem i písmem
  • znalost dalšího jazyka (francouzština, španělština, němčina) výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
  • práce na PC, Znalost práce v informačním systému SAP výhodou
  • samostatnost, pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, flexibilita
  • aktivní přístup
  • odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • jistota stabilního zaměstnání na HPP ve společnosti s dlouholetou tradicí
  • zázemí prosperující firmy a dlouhodobou spolupráci
  • atraktivní a různorodou práci, s vysokou mírou samostatnosti
  • příjemný kolektiv
  • stabilizační odměny
  • flexibilní pracovní dobu
  • notebook
  • až 6 dnů sick days
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na závodní stravování
  • příspěvek na dopravu/ubytování
  • konkurenční nabídky na energii, plyn a tarify volání
  • slevové karty na nákupy ve vybraných prodejnách našich partnerů
  • zaměstnanecké balíčky (1 x týden)
  • dotované stravování přímo v areálu společnosti
  • vzdělávací kurzy a školení
  • firemní akce, lázeňské pobyty, očkování proti chřipce, bezúročné půjčky atd.

Náplň práce :

  • zajištění nákupních procesů v souladu s nákupní politikou společnosti
  • komunikace se schválenými nebo potenciálními dodavateli dle firemních standardů
  • zpracování objednávek na nákup surovin (jatečná těla, výsekové maso, suroviny a hotové výrobky) včetně jednání o ceně
  • vyřizování reklamací
  • spolupráce s ostatními manažery nákupu a dalšími odděleními – logistickou kanceláří, back office a s dalšími souvisejícími zaměstnanci (výroba, sklad, logistika, hygiena atd.)
  • kontrola úplnosti a schválení přepravních dokladů, včetně mezinárodních
  • analýzy a prognózy vývoje trhu s masem, návrh spekulativních nákupů
  • evidence živočišných odpadů, evidence vah, přepravní logistiku s dohledem na využití kontejnerů
  • evidence cen a plánu dodávek dle platných harmonogramů
  • zajištění vytížení a logistiky příjmových ramp dle požadavků skladu a následná kontrola
  • příprava podkladů pro administraci za účelem zadávání dat do informačního systému
  • komunikace s orgány VET a obsluha importního portálu OVP







Volná místa Akční leták Ochutnávky