V druhé polovině května se bude konat akce Masobraní. Tyto v pořadí již šesté masné slavnosti mají za cíl prezentovat maso a masné výrobky jako důležitou součást zdravého životního stylu a součást české kuchyně a západní kultury. Akce se bude konat od 19. do 21. května a organizuje ji Český svaz zpracovatelů masa (ČSZM).Letošní tváří Masobraní bude grilovací ikona a Youtuber David Kubricht, který je známý pod přezdívkou pipMaster. Svaz poprvé vsadil na komunikaci s publikem pomocí známé tváře. Téma grilování bylo zvoleno kvůli tomu, že podle nedávného průzkumu patří grilování pro tři čtvrtiny národa mezi nejoblíbenější společenské aktivity.Do Masobraní se letos zapojí rekordní počet firem, včetně obchodních řetězců jako Albert, Billa, Globus, JIP, Kaufland, Lidl, Makro a Penny. Svaz pro ně připravil balíček komunikačních materiálů, včetně audio a video spotů, vizuálu, grilovacích receptů a letáků. Svaz rovněž vyzval další firmy, které se ztotožňují s posláním akce, aby se k ní přidaly.Kromě různorodých marketingových aktivit, které spojuje jednotný vizuální styl, se kampaň objeví i na portálu iDNES.cz a na sociálních sítích, včetně YouTube, kde akci podpoří pipMaster a další youtuber Starej Fotr.Více informací o této akci najdete na masobrani.cz